Follow My

Monday, January 23, 2012

Hari Bahagia 2012 ^^

Hey bloggerr ^^ . masuk je tahun baru memang best kan ? ^^ haha nak tau x , tahun ni paling best kot aku rasa , hihi ramai admire . wow kidding* hmm , dalah first day dtg skola dah dtg lambat . and duduk kat tempat form 1 , bila cikgu tanya form 1 angkat tangan? aku pun angkat tangan sekali . hihi annoying ~
tapi miss rambut lame (tibe tibe) haha ~

bila da tiba pemilihan ketua rumah sukan , form 6 lah yg kena tengok dulu , haih .. tapi tape . best apa jadi pengerusi rumah sukan ? haha i will do my best* go bistari !! ceh belum pape da semangat* bila la nak gath lagi rumah sukan ni ? haha boleh buli budak2 , ketua kan ? nasib la . hihi

oh yarr , aku ada kenal satu budak ni .. seriusly comel < 3 .. macam artis dalam cite nada cinta tu .. alaa sinetron tv4 tuh ? heee ^^ tapi dye slalu sedih , tape2 abgkan slalu ada kan dik ? ^^ btw aku rasakan aku perlu ada kat sisi dye la , perasan je* haha~ sinetron nada cinta tu comel la awak (tibe tibe) ==? haha

okay my school ada pengetua then pengetua tu da nak bersara , so perlu buat sumthing untuk pengetua , so aku and the geng pun ada buat persembahan tapi semua lagu lagu lama yg diminati oleh pengetua , hihi seriusly aku tatau langsung lagu tuh .. yg aku tahu aku just main gitar and kawan aku nyanyi .. i hope the best will we do it !! ^^ and thanks read blogerrs <3

No comments:

Post a Comment